dealer stage image

One Stop Shop. Service complet dedicat camioanelor, autobuzelor și autocarelor Mercedes-Benz și Setra.

Atelierul Mercedes-Benz București continuă noua viziune strategica a companiei, bazată pe conceptul One Stop Shop, ce le ofera transportatorilor toate serviciile de care au nevoie într-o singura locație. Unitatea de service are capacitatea de a deservi setul complet de servicii post-vânzare Mercedes-Benz, incluzând servicii de reparație, întreținere și mentenanța pentru autovehicule comerciale mari Mercedes-Benz și Setra.

Contact: 

service_bucuresti_mbb@daimler.com
Adresa: Soseaua Odăii nr 373-377
013605 București
Tel: +40 21 200 44 00

 

Archive number: GSP_BILD_2013_00467

Echipamente și facilități

Reunind experiența îndelungată a celor mai buni specialiști, precum și echipamente de ultima generație, centrul Mercedes-Benz Bucuresti asigura servicii complete de service în cel mai scurt timp, la cele mai înalte standarde de calitate:

Dotări:

  • 8 linii de lucru dotate cu elevatoare mobile;
  • 4 linii de lucru dotate cu canale de lucru;
  • 6 posturi pentru reparații mecanice și electrice;
  • 3 posturi de reparație caroserie;
  • Cabina de vopsitorie dedicată vehiculelor comerciale grele;
  • Post pentru inspecții ITP și TLV;
  • Post de reparații remorci și semiremorci.

Servicii

Servicii

  • Diagnoza computerizată pentru sistemele electrice si electronice;
  • Diagnoza dedicată pentru sistemele de frânare ale remorcilor și semiremorcilor;
  • Montaje și reparații sisteme de încalzire și racire suplimentare WEBASTO;
  • Echiparea autovehiculelor cu instalații audio/video, tahograf, sisteme GPS de management al flotelor etc.;
  • Service dedicat sistemelor de climatizare.
Archive number: GSP_BILD_2015_00992

Servicii

  • Identificarea rapidă a pieselor de schimb de origine necesare reparațiilor;
  • Întreținere și reparații complexe ale motoarelor, instalațiilor de aer si frânare, axe - punți, cutii de viteze, diferențiale

Servicii

Reparațiile structurii metalice ale vehiculelor, vopsirea și retușurile au loc într-un spațiu dedicat, ce permite livrarea unui serviciu de înaltă calitate. Elevatoarele mobile permit un grad de libertate mai mare în interiorul atelierului, astfel ca, nefiind condiționări din punct de vedere logistic, timpii de finalizare a reparațiilor sunt reduși.
Pentru operațiunile de tinichigerie, centrul dispune de o echipă dedicată de profesioniști, care efectuează lucrări impecabile, indiferent de natura lor. 

Mercedes-Benz Bucuresti este singura locație la nivel național cu cel mai înalt standard de funcționare - OMNIplus BusWorld. În baza cardului de service OMNIplus, posesorii de autocare Mercedes-Benz si Setra pot accesa urmatoarele servicii:

Servicii

  • OMNIplus EconomyService - revizie, inspecție, serviciu de gresare și schimb de ulei;
  • Inspecții de service sezoniere;
  • Mentenanța și întreținere programată;
  • OMNIplus SmallRepair: remedierea avariior aparute la vopsea, elemente din sticlă, materiale plastice, tabloul de bord, habitaclu și caroserie;
  • Piese de origine pentru toate tipurile de autobuze si autocare Mercedes-Benz sau Setra.
Style: "brixen_satt+10"

Întreținere și reparații: Serviciile noastre de atelier vă ajută să vă mențineți camionul în top. Datorită expertizei consilierilor noștri profesioniști, vă veți bucura de lucrări de calitate, la cel mai mic cost posibil. Și beneficiați si de garanție, de asemenea.

Centrul Mercedes-Benz București oferă diagnoză avansată și deține autorizație RAR pentru realizarea inspecțiilor anuale ITP și verificarea tahografelor.

Archive number: GSP_BILD_2015_00999

Pentru ca timpul este cel puțin la fel de important precum calitatea serviciilor oferite, Mercedes-Benz București reunește toate capacitățile necesare pentru a finaliza reparațiile pentru toate componentele sistemelor de transport, inclusiv pentru remorci și semiremorci.

Servicii:

  • Diagnosticare avansată dedicată pentru orice model de remorcă sau semiremorcă;
  • Verificarea și reparația sistemului de iluminare;
  • Diagnoză și reparații sistem pneumatic;
  • Diagnoza și reparații sistem de frânare ABS-EBS – WABCO/KNORR/HALDEX.
Archive number: GSP_BILD_2015_00995

Centrul de daune Mercedes-Benz București Claims Assistance oferă asistență pentru deschiderea dosarelor de daună și derularea acestora, indiferent de societatea de asigurare și de tipul daunei, CASCO sau RCA.

  • Rapiditate în derularea dosarelor de daună;
  • Decontare directă;
  • Reducerea timpilor de reparație.

PROCEDURA ÎN CAZ DE DAUNE INTERNE:

Prin intermediul Mercedes-Benz București vă oferim drept suport o scurtă prezentare a procedurii standard în cazul în care unul dintre autovehiculele dumneavoastră este implicat într-un eveniment asigurat pe polița de asigurare CASCO.

Apelând la serviciul Mercedes-Benz București Claims Assistance, furnizat prin partenerul Auto Claims și efectuând reparațiile în cadrul unității reparatoare Mercedes-Benz București, veți beneficia de următoarele servicii:
- consiliere inițiala la momentul producerii evenimentului;
- programare constatare daună la asigurator;
- asistență în transportarea autovehiculului în atelierul Mercedes-Benz București.
- sprijin în definitivarea dosarului de daune dupa normele asiguratorului și obținerea despăgubirii de la acesta.

În cele ce urmează, va prezentăm o listă orientativă cu documentele solicitate de asigurator, în cazul unei daune:
1. Proces Verbal poliție în original și autorizație de reparație în copie/constat amiabil;
2. Împuternicire de reprezentare din partea proprietarului autovehiculului;
3. Copie carte de identitate (buletin de identitate) persoana
împuternicită;
4. Copie polița de asigurare;
5. Copie certificat de înmatriculare autovehicul;
6. Copie permis de conducere (al conducătorului auto care se afla la volan la momentul producerii evenimentului asigurat);
7. Înștiințare de avarii (avizare de daună auto);
8. În cazul în care vinovat de producerea accidentului este alt autovehicul, sunt necesare: copie asigurare RCA și copii ale documentelor conducatorului autovehiculului care a provocat accidentul. 

PROCEDURA ÎN CAZ DE DAUNE EXTERNE:

Mercedes-Benz caută în permanență soluții eficiente și rapide care să vină în întâmpinarea nevoilor dumneavoastră. Una dintre cele mai solicitate cereri din partea clienților este gestionarea eficientă a daunelor externe.

Alegeți să efectuați reparațiile autovehiculelor dumneavoastră în cadrul unitații reparatoare Mercedes-Benz București și veți beneficia, fără alte costuri suplimentare, de serviciul de asistență la daune externe Mercedes-Benz București Claims Assistance, furnizat prin partenerul nostru, Auto Claims.

Pentru a accesa serviciul Mercedes-Benz București Claims Assistance este necesar să transmiteți la adresa de e-mail auto-claims.insurance@extaccount.com următoarele documente:
1. Constat amiabil alături de actele celuilalt șofer implicat în accident

Acest document se completează NUMAI când sunt îndeplinite CONCOMITENT următoarele condiții:
a) s-a produs un accident rutier doar între două vehicule care dețin RCA/carte verde valabile la data producerii accidentului și soldat doar cu pagube materiale (fără vătămări corporale);
b) din accident nu au rezultat pagube și la alte structuri/terți (stâlpi, garduri, cladiri, etc):
- acest document trebuie completat intregral/corect/fără ștersături-tăieturi și semnat de către ambii conducători implicați în accident;
- atunci când vinovat de producerea accidentului este celalalt șofer, este obligatoriu să se procure și copii ale asigurării și a documentelor acestuia.

2. Proces verbal emis de poliție și traducerea acestuia

Acest document se completează în toate cazurile în care nu sunt îndeplinite condițiile pentru încheierea constatului amiabil, respectiv:
a) în urma accidentului au rezultat vătămări corporale;
b) șoferii nu își recunosc vinovaăția sau părăsesc locul accidentului;
c) în accident au fost implicate mai mult de 2 vehicule;
d) au fost provocate avarii și unor bunuri care aparțin domeniului public/privat și pentru care se pot cere despăgubiri;
e) avem cazuri de furt parțial/furt total/vandalism/agresiuni.

3. Declarația șoferului (document tip asigurator)

Acesta este un document TIP pus la dispoziție de fiecare asigurator în parte. Trebuie completat integral de șofer și detaliate: cauzele și împrejurările producerii evenimentului, vinovăție și alcoolemie, schița accidentului.

4. Fotografii cu auto avariat

În cazul în care situația o cere și asiguratorul este de acord, se
pot deschide dosare pe baza fotografiilor puse la dispoziție de
către client, astfel:
a) foto de ansamblu din cele 4 colțuri/diagonale în care să se poată identifica atât numărul de înmatriculare, cât și zona / reperele avariate;
b) foto cu seria de șasiu și numărul de km;
c) foto în detaliu cu reperele avariate din care să reiasă: zona avariată și mărimea avariilor;
d) foto în detaliu cu fiecare reper avariat care se regăsește și în devizul de reparații.

5. Devizul de reparații și traducerea acestuia;

Acest document este eliberat de unitatea reparatoare și cuprinde prețurile/codurile reperelor avariate și manopera aferentă efectuării reparațiilor.

6. Copii dupa documentele șoferului și talonul auto
• Factura de tractare (dacă este cazul) și traducerea acesteia.

7. Factura de tractare (daca este cazul) și traducerea acesteia
Acest document este eliberat de firma care efectuează tractarea și cuprinde tariful/km, prețul pentru fiecare operațiune efectuatî, cât și numărul de km parcurși. 


După primirea și verificarea documentelor solicitate, Auto Claims se ocupă de avizarea la asigurator și va solicita emiterea notei de constatare/acceptului de plată.

Prin accesarea serviciului Mercedes-Benz București Claims Assistance veți primi asistență profesionistă în constituirea și instrumentarea dosarelor de daune externe, limitând la minimum riscurile de neplată din partea asiguratorului și favorizând plata cât mai rapidă a daunelor.

Disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7, Service 24h oferă asistență rapidă și profesionistă. Suportul tehnic este asigurat de patru echipe dedicate, care au la dispoziție autovehicule speciale, dotate cu toate echipamentele necesare pentru a scoate din imobilizare orice vehicul.

Servicii:

  • Asistență în caz de urgență;
  • Organizare ajutor;
  • Control si coordonare;
  • Specialiști calificați si cu experiență.

Pentru a menține camionul dvs. în mișcare.

Rentabilitatea camionului dvs. este determinată, nu în ultimul rând, de service și revizie. Cu procese eficiente, angajați calificați și piese de origine la nivel standard, Mercedes-Benz București depune toate eforturile pentru a vă asigura prezența camionului dvs. pe o perioadă cât mai lungă, acolo unde câștigă bani: pe șosea.

Eficient.

Service-ul Mercedes-Benz vă menține camionul în cea mai bună stare posibilă și întotdeauna operațional. Totul începe cu o gestionare competentă a întreținerii, pentru menținerea sustenabilă a valorii și intervale scurte de staționare. Prin soluții eficiente, precum contracte de service Mercedes-Benz sau Mercedes-Benz Uptime, numeroase probleme sunt preluate și rezolvate în mod profesional pentru dvs. 

Original.

Fiecare lucrare de întreținere se efectuează în conformitate cu specificațiile producătorului, cu piese de origine din gama de produse Mercedes-Benz. Ca să rămână mereu un Mercedes-Benz camionul dvs. Mercedes-Benz, să fie întotdeauna complet operațional și să-și mențină valoarea.

Profesional.

Mercedes-Benz București face parte dintr-o rețea de 2.500 de ateliere service cu peste 20.000 de angajați în întreaga lume, care gestionează mai mult de 8.000 de procese de atelier în fiecare zi. Angajați cu înaltă calificare se ocupă de camionul dvs. într-un atelier service modern, echipat cu scule speciale. Controlat prin sisteme IT și procese eficiente, camionul dvs. este readus rapid pe șosea.

Competent.

Preluarea și rezolvarea profesională a problemelor – fiecare angajat al service-ului Mercedes-Benz primește cea mai bună pregătire profesională posibilă și este permanent instruit. Puteți avea încredere în ajutorul lor competent, chiar și în situații dificile. Pentru că nimeni nu cunoaște mai bine camionul dvs., decât angajații Mercedes-Benz. În definitiv, camionul a fost dezvoltat și testat de Mercedes-Benz!

Fiabil.

Fie că este vorba de revizie periodică, evitarea staționării neplanificate în atelier sau asistență profesională în caz de pană neașteptată – la atelierul de service Mercedes-Benz, camionul dvs. se află întotdeauna în cele mai bune mâini. 

Confortabil.

Toate datele la îndemână – datele sunt în siguranță, datorită stocării acestora în caietul de revizie digital. Iar cu ajutorul Mercedes ServiceCard, facturarea poate fi simplificată considerabil în Europa întreagă.